Kære medlemmer af enhedslisten

Kære medlemmer af Enhedslisten i HalsnæsI

I organizergruppen er vi nærmest overvældede af den opbakning vi har fået fra medlemmerne i afdelingen. Mere end 30 har været aktive i valgkampen. Hver gang vi har skrevet ud og bedt om aktivister til vores arrangementer, er der nogle der har meldt sig. Det har været en sand fornøjelse.Mange har været på gaden og delt vores materialer ud. Rigtig mange har slidt skoene flade ved husstandsomdelinger – vi har smidt mere end 10.000 flyers og løbesedler ind ad folks brevkasser. Andre har deltaget i demonstrationer og gadeaktioner, lavet plakater, lavet kaffe, stillet op om morgenen ved stationerne med kaffe og morgenbrød til trætte folk der skulle på arbejde, gået til tværpolitiske møder, doneret penge og materialer. Og ind imellem har vi såmænd osse måtte modtaget klamme hug fra folk der mener vi er nogle blødsødne klimatosser og perkerelskere. Endelig har nogle gode kammerater stillet sig til rådighed på de lange dage som tilforordnede ved valgstederne.

Tusind tak for den store indsats. Nu er der bare tilbage at vente på resultatet af vores anstrengelser.Vi synes vi har gjort hvad vi kunne her i Halsnæs.

Kærlige og kammeratlige hilsner Thue, Birgitte, Lilli og  Lisbet